Tjena tjo!

Sitter här på min nya bärbara och bara bombar tangenterna med fingrar. Känns rätt bra, dom blir bombade. Och inte jag.
Nåjaaa, va händerå? Hmm, idag vare väl en rätt vanlig bakisdag med cheeseburgare och cola. Var ju som sagt ute igår med KTH på nollepubrunda. Mycket intressant med många olika drinkar. Crashade hemma hos Victors bror på Fridhemsplan. Runt klockan 4 har jag för mig. Sen var det bara upp och dra till skolan kvart över 7. JARÅÅÅÅÅÅ.

Haha, på fredag ska vi in i dimman igen. En mycket tjock dimma. En dimma jag antingen kommer komma ihåg i hela mitt liv eller en dimma som jag inte kommer ha ett enda minne från. Men men, bara det är dimman så är jag nöjd!

Handels e skit!
-Ja vill ej dit!
Handels e skit!
-Ja vill ej dit!
Handels e skit!
-Ja vill ej dit!
Handels e skiiiiiiit!

KTH haaaajar!

Kommentarer
Postat av: zirath

räkna med att jag joinar dimman på fredag ;D om lovar lite kth brudar (A) haha

2008-09-03 @ 18:30:56
URL: http://zirath.blogg.se/
Postat av: Crazy big badass bone

Zirath din stekiga MF :D fan va du vill ha brudar hela tin :P

2008-09-03 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback