JARÅÅ!!!

Sent igårkväll kikade jag in på Studera.nu.. Checkade in mina sidor, klickade mig fram till mina ansökninger. Och där stod det. JAG HAR BLIVIT ANTAGEN TILL KTH. Wohoo, så om fem svåra år är jag utbildad Civilingenjör inom Mikroelektronik. Ska bli så kul. Faktiskt, det ska bli kul att plugga.

Den 18e Augusti är det igång. Victor och Amro kommer gå i samma klass som mig. Eller, samma klass vet jag inte. Men vi är inne på samma utbildning i alla fall. ;D


Det var Svärdfäktings-karnevalen som fick mig att skriva ett inlägg. Ja göre, bara för svärdets skull!

Jajaaa, KTH-killen signar väl ut nuråå


Kommentarer
Postat av: En tamburin har bättre sound än ett dragspel

Steg 1 avklarat. Nu behöver du bara skriva nånting jättesjukt och dyka från dödskalleberget sen är du med i min hemliga klubb...

2008-07-13 @ 22:39:15
URL: http://123

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback