Jahapp, Here I go again!

Palli made me do this :D

Såja, jag är tillbaks på blogg.se. Bloggarnas paradis, eller påstår du att jag har fel? VAVAVA? Hoppas inte det.
Min design är nog fulast på denna sidan utav järnvägen, ska nog pilla lite på den, även fast jag inte riktigt vet hur man gör. Får nog lära mig tror jag. Har ju för mycket fritid just nu.

Vet ni vad jag kallas förresten? Tveksamt, jag gör det knappt själv. En viss liten krake sa det nämligen till mig igår. Rödingen, menar hon på att jag är en fisk (röding) eller rena rama cashmaskinen (röding) eller bara röd? Jag vet inte. Har ju bränt mig, men sen fjällar jag ju nu också. Så är nog inte så att hon menar att jag är cashmaskin.
Nej, jag är förvirrad. Glöm det senaste jag skrev. Det är inte viktigt. Nästan pinsamt.

Hoppas mitt sköna blogghumör är på gång snart igen, det var kul att skriva blogg. Förut, men sen tappade jag suget och nu kanske det är tillbaks, I sure hope so.


DÅÅÅÅÅSÅÅÅÅÅ bloggvärlden, Im back to conquer!

Kommentarer
Postat av: P

min är nog fulare...lite sådär halv töntig och fjollig..sådär så man känner lite avsmak och äckel när man ser det rosa å hjärtat..vart kommer det ifrån lixom? å ja..men jag är inte ansvarig..så aa..aa.aa...det får vara. Men mitt ta nog första plats..men ja huserar ju på andra sidan järnvägen. så jag kan väl ha fulast i norr..eller öst eller hur det ligger till. geografi har aldrig vart min starka sida.



nu skrev jag en bok.....de va inte meningen.

vet inte hur det kom sig....

jag tror ja har lite tråkigt.

nu ska vi läsa lite stopp skyltar

god have mercy

slut.

2008-07-28 @ 14:51:26
URL: http://paauliiina.blogg.se/
Postat av: Sonny

Tobbe Yao <3

2008-07-28 @ 17:33:51
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback