Drömscenario!

Inatt jag drömde någonting, jag aldrig drömt förut!

I drömmen så vaknade jag upp mitt på en åker. Runtom mig stod det olika människor från massa olika kulturer. Jag somnade om. Och vaknade upp, fortfarande i drömmen, med massa olika elefanter runtomkring mig. Alla elefanter hade olika färger. Jag letade snabbt upp den rosa och sprang iväg med den.
De andra elefanterna sprang efter oss, vad skulle jag göra? Bestämde mig för att jag och min rosa elefant skulle gömma oss i en lada. Men detta genomskådade de andra elefanterna, så ladan/skjulet slängdes iväg med allas snablar. Helt sjukt, de slängde bort en lada. Arga var dom också, man såg huggtänder i deras käftar. Visste ni inte att elefanter har huggtänder så vet ni det nu.
Vi lyckades på något sätt komma undan, hur vet jag inte, men undan kom vi. Sprang vidare på en grusväg och såg en MUS liggandes på grusgången. Jag hoppade av min elefant som blev jätterädd. Plockade upp musen och slängde iväg på de elefanterna som jagade oss, dom blev sjukt rädda och sprang alla åt olika håll, bort från oss. Jag hoppade upp på min elefant och red vidare, ut i oändligheten! Sen vaknade jag av att grannen borrade upp någonting i taket....


Nåja, där är min dröm. Ska nog ta och dyka nerför dödskalleberget! Tjaaaaa

Kommentarer
Postat av: Sonny

Hahahaha WTF :D skön dröm. xD

2008-07-13 @ 23:40:14
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Elli

För hardcore för life dude :D

2008-07-29 @ 23:13:13
Postat av: Tobbe

haha, haväässt!

2008-07-29 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback