DÅLIGT!

Shit, en halvtimme försent. Tänkte ju skriva förut, helvetes jävla skit. Jorden går under, nästan universum. Eller jo, universum också.

Eller så fortsätter allt som vanligt, för en blogg är väl inte hela livet trots allt. Eller?

Nåååja, va har hänt då? Mer än att jag har slukat en pava mousserande med familjen såå har väl inte mycket hänt.
Inget bra på TV, inget roligt att göra, inte taggad. Skyller ALLT på värmen. Men jag gillar värmen, det är inte det. Vet inte vad det är. Finns bara värmen att skylla på. Så jag skyller på värmen. Japp, jävla värme! Usch och fy!

Nae, men ska nog kolla på någon sentimental film så jag somnar snart. Va sägs om The Notebook? Lär ju inte somna om jag ser den. Så jääävla bra film.
Haru inte sett den? Se den!
Lite tjejig film enligt många, galet bra film med en jävla bra story enligt mig.

Japp japp, im out!


Kommentarer
Postat av: jayne

bra film....tycker jag!!!

2008-08-02 @ 00:37:25
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Johnny Johansson

Det är en synd att dra en mosse med familjen. Vänta bara tills Conny Krig får höra dethär. Han kommer tycka du är jättekonstig och agera där efter...

2008-08-04 @ 22:15:02
Postat av: Tobbe

Någon gång måste vara den första

2008-08-04 @ 23:33:21
Postat av: Sonny

Vem gillar inte värme asså :)

2008-08-05 @ 16:12:05
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback