Ch-illev-ippen

Haha, sitter och skrattar åt min rubrik. För den är verkligen inte rolig. Det gör den så bra. Jag är stolt!

Har ni hört den senaste fotbollsyheten? CHIPPEN, som man tyvärr kan kalla för fotbollsh*ra eftersom han flyttat runt mellan så många olika klubbar på senaste tiden, har nu blivit köpt av en klubb i Saudiarabien.
Vilket bra byte han gör, om han vill tjäna pengar på det han gör. Han säkrar ju trots allt sin pension. Jag skulle göra precis samma sak. Jag menar, cash is king, som man brukar säga. Och så är det verkligen, vad kan man göra utan pengar? Inte fan är det mycket i alla fall.

SÅ om det är någon klubb i något rikt land som kan tänka sig att betala feta pengar för en fotbollsspelare som tidigare i sitt liv spelat ett par matcher i juniorallsvenskan och numer spelar i division 7 kan ju höra av sig!

Eller om dom vill ha en berest dartspelare som vet vad han håller på med kan ju också höra av sig!

Pengar pengar pengar.....

Kommentarer
Postat av: Sonny

Kom till Afghanistan och delta i spelVM i "IRL - Röjj", en uppdaterad version av MS - Röjj - bara att du kutar omkring på minfält och ska röjja runt duvet, sätta flagor på rätt ställen och lite sådär, har du tur så kammar du hem storvinsten.

2008-08-05 @ 16:18:06
URL: http://thehustler.blogg.se/
Postat av: Tobbe

jag äger på msröj

2008-08-05 @ 16:19:05
Postat av: Benny Burman

Fett skön blogg sonny :P thehustler :D:D ;)

2008-08-05 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback