I min Fantasi!

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenteeeeeeeeen. FY FAN VA VI E BRA!

Denna fras ekar i mitt huvud. Är det en dröm tänker ni nu. Nej, det är ingen dröm. Detta är bara ekot ifrån studenten.
Men för livet, kanske till och med efter livet. Denna fras kommer bli ihågkommen som frasen Te05 sjunger hela vägen till flaket, på flaket och efter flaket. Frasen försvinner inte, den kommer leva kvar. För evigt.

Efter Dagen med stort D är detta verklighet.

Imorrn är det studenten. Om jag inte svarar när du ropar mitt namn efter mig är det helt enkelt så att jag inte kommer ihåg vad jag heter.

Det här är Tobbe T som signar ut, slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback