Sovmorgon

Sov 13 timmar i natt. Hur ofta händer det mig?
Iofs är jag inte van att vakna 6 på morgonen för att inställa mig på jobbet klockan 8. Och det för att sitta vid en dator till klockan 17.00 innan jag kilar hem. Hemma klockan 18 och äter middag.
Sätter mig framför TV'n och halvsover så bestämmer mig för att sätta mig framför datorn och vara social. Slutar med att jag efter en stund lägger mig i sängen och somnar som en stock innan jag ens är i närheten av kudden.
Det är en vanlig dag för mig. Tur att det bara är så i 6 dagar.

Men iaf. Såg på Grease igår. Sentimental film, 10381724 minnen bara ploppar upp i skallen på mig. Kan alla sånger, många repliker. Ja, det är som det alltid varit. Jag vet till och med vilken låt som är den nästa på Malins skiva! :o

Kommentarer
Postat av: Malin

HELT RÄTT! :D

2008-01-05 @ 13:21:11
URL: http://hellseeen.blogg.se
Postat av: Tobbe

Minnen! Kommer upp en liten video snart ska du se ;)

2008-01-05 @ 13:46:39
URL: http://minime08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback