Smack boom!

Idag blev jag kallad till match mot PTDC som kastar på Tennstopet, en gammal anrik restaurang från stenåldern typ.
Efter matchen, som för övrigt slutade 5-5, krockade jag med Allan Svensson när jag klev ut genom dörrarna.
Det var nog kvällens höjdpunkt.
Pissade dessutom på motståndarna. Det är min grej. Markerar mitt revir liksom.

Jajaaaaaa, dart imorrn igen. Denna gången är det nog motståndarna som pissar på oss. Dom är väl ett par storlekar för stora tror jag. Äh, man ska aldrig säga aldrig. Jag ska göra allt som står i min makt för att pissa på dom. Eller bara smeka in pilarna i tavlan såsom jag gjorde förr.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Michael

Allan Svensson

2008-01-23 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback