Jamenvisst!

Nu blev det ju inte så att motståndarna pissade på oss. Det blev mer tvärtom. Vi hade lånat in en kille från Norge. Fick inte veta vem det var förrän jag kom fram.
Det var Robert Wagner. Grabben som kom 2a på VM, vilket är helt okej.
Nåja, det blev 6-4 i vår fördel. Jag förlorade allt jag kunde. Ville ju vara lite snäll. :)

Jaja, nu sitter man här och gör ingenting. Kanske ska jag plugga Matte E - Matematiken där vi arbetar med imaginära tal som inte går att räkna med egentligen.
Men vi gör det ändå, rätt intressant och hyfsat svårt, så som man vill ha det.
Haha, nej. Det ska jag inte göra. Ska ta det chill och göra det jag är bäst på. Vilket är så lite som möjligt. :)

Min första utomhusträning ikväll också, SKÖNT och KUL! Äntligen dags för riktigt fussball.
Aja, kanske signar in en sista gång ikväll. Ha de fint flickor och pojkar!

Kommentarer
Postat av: Sonnylainen

Najs! :)

Imäginära tal, peace a cake ;) d där räknar jag 24/7 i mitt undermedvetna ska du veta! :)

2008-01-24 @ 21:50:48
URL: http://sonny89.blogg.se
Postat av: Michael

haha, lol! Ofta man tar in en norsk kille bara sådär :P

2008-01-28 @ 13:19:43
Postat av: Tobbe

Vår klubb är lite speciell :D Drar in en finne ibland också :D

2008-01-29 @ 13:58:59
URL: http://minime08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback