Twist and Shout!

Tisdagsmorgonen började med en otrolig värk i pungen, helvete va ont det gjorde. Det blev bara värre och värre.
Så jag ringde Victor som skjutsade in mig till akuten där dom tog emot mig med en gång. Såg väl på mig hur ont jag hade.
Men iaf, kom in och det var en del olika peoples som pillade lite på bollarna. AJ!
Fick då min första spruta med det gudomligt smärtstillande morfinet.
Åkte in på ultraljud där de insåg att det inte fanns någon genomströmning i den högra kulan, det var operation som gällde.
Fick denna gång min andra spruta med det gudomligt smärtstillande morfinet.
Rullades in i operationssalen och fick min TREDJE spruta med morfin, därefter var det en vit vätska som letade sig in i mitt blodomlopp. Tog väl en sisåsär 2 sekunder sen sov jag ganska fint.
Vaknade upp på uppvaket och var lite torr i halsen och öm i skrevet.
Skickades iväg till urologavdelningen där det låg en lite mesig grabb bredvid mig, ett sånt begär på morfin har jag sällan skådat.
Men iaf. Nu är jag hemma och mår ganska bra, otroligt öm bara.

Detta var historien om The Twisted Ball - Smärta utan dess like.

Kommentarer
Postat av: Sara

Är inte av det manliga könet, men jag kan tänka mig att det måste ha gjort vidrigt ont. Hoppas att det blir bättre för dig snart! ;)

2008-02-13 @ 16:12:52
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback