Jumper

Nu har jag precis kommit hem ifrån Heron City där jag kikade på Jumper, riktigt skön film. Något överdriven, men ändå riktigt skön
Lite ögongodis med tanke på att Rachel Bilson är med i filmen. Bara det gör den ju fullt sevärd.
Fatta att bara kunna förflytta sig till vilken plats som helst på jorden, helt galet asså!
Ena sekunden i mitt lilla rum här i Tumba och i andra sekunden så är jag på toppen utav frihetsgudinnan. Vore ju döballt.

Jag får väl bjuda på en liten bild för er som inte kopplar namnet Rachel Bilson. De flesta kommer tänka: "Jaaa, det är Summer från OC."

image16

Ska bara torka upp lite dregel från skrivbordet ....

Kommentarer
Postat av: Sonny

Haha fet bra det skulle vara. Så sitter man på msn å bah "100 spänn på att jag kan bestiga mount everest naken !!!" sen bah, poff 5 sekunder sitter man med is i arslet å bah, KOLLA !!! jag va där !! :D mohaha

2008-03-05 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback