Jamendåså!

Inte långt kvar tills det att jag slutar gymnasiet. Sjukt va tiden går snabbt. Och snart är det över, wohoo! Eller delvis i alla fall. Bara högskolan kvar sen, "bara".

Skälet till att jag skriver det här är att jag idag fick min Studentmössa med lite småtillbehör såsom den totalt värdelösa studentplånboken utan fack för varken mynt eller sedlar.
Den 10 April är det studentskiva som gäller. Och det på Flemings. DÅ NI! Teknik ska visa vad dom går för. Vilket inte är mycket för en viss del av klassen. Men resten vet hur det ska gå till. Ojoj!
Nae, lite överdrift kanske. Men fan så kul det ska bli! Det blir vad man gör det till och jag vet ju vad jag gör det till.

Fifan, riksdagen imorrn. Hoppas man får se Pagrotsky. Undrar verkligen om han är sådär kort som det ser ut som att han är, han kanske bara har blivit fotad med otroligt långa män.
Om han är sådär kort så ska jag utmana honom. På, just det, Limbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback