Fredag 29 Februari

Igår var jag iväg och kastade dart på kvällen, vann lite sådär. Så tyvärr missade jag att äta tårta och så hos Sonny, men får ta igen det idag. Right mate?

Fan va skönt när solen tittar fram i den tunnt molniga vårhimlen. Synd bara att den jäveln ska väcka mig varenda morgon!
Anton är inte hemma nu och inte Nalle heller. Vilket betyder att det är riktigt lugnt och skönt här hemma, man kan liksom bara ta det lugnt. Vilket jag gör hela dagarna ändå, men nu är det inte bara jag som kan göra det. SKÖNT!

Ska iväg och lira dart idag igen.
På min gamla hemmabana. Känns lite tungt att nämna det, men det har tyvärr blivit något slags fyllehak. Dit folk kommer endast för att dricka öl och nu har de en ursäkt för att göra det också. DART.

Men det där håller inte.
"Öh, asså, jag kan inte kasta dart om jag är nykter. Blir så jävla nervös då."
Mitt svar på det skulle vara i klass med: "Men du blir ju så jävla dålig när du dricker, är det inte bättre att vara nervös och lite extra taggad då?"
Nej, det funkar ju inte. Bara man inte är nervös, det är ju läskigt.
Jag är nervös var och varannan match. Kolla hur det har gått för mig. Iofs har jag varit junior och har inte fått dricka när jag kastat, men det är iofs inget jag tänker börja med heller.
Vissa kanske blir bättre, men de som blir bättre dricker inte sina 12 öl för att sen kasta. De dricker sina 2-3 för att släppa lite på spänningarna.
Nej, jag godtar inte dart som ursäkt för att supa. Gör det på Jägarn istället! Wihoo.

Ovet n out, slutklagad för min del. Idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

cool blogg du har nu för tiden då:D

2008-03-01 @ 22:32:08
URL: http://hellseeen.blogg.se
Postat av: Sonny

Ja va elak du är :( men vi får äta tårta nån annan gång m8 ;) bara du å ja på nå mysigt fik, i ett avskymt hörn under den klara stjärnhimmlen (L) hihi

För övrigt, visste du att alkohol är dopingklassat? ;)

2008-03-05 @ 21:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback