18 februari vetuu!

Nae, men va fan ska man skriva? Seriöst. Fantasin flödar verkligen inte just nu.

Hemma idag igen. Nu idag har det verkligen gjort ont. Inte skönt alls, men får väl leva med det ett par dagar till.
Måste göra comeback i skolan snart känner jag, men med värken jag har så kan jag verkligen inte det. Fy fan säger jag bara. Rekommenderar inte det här till någon, inte ens till de som vill testa på lite olika piller. NEJ! Inte ens till dom.

Ikväll har jag tänkt kila ner till fotbollsträningen och göra ett efterlängtat besök. OM jag inte har för ont, får se hur det blir med det.

Nu då? Vad ska jag göra nu? Några förslag kanske ? :)

Plugga matte och projektarbete har stått på schemat ett tag nu, men jag har inte kunnat koncentrera mig tack vare värken, men snart kommer jag igång. Lovar! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback