Jag ska!

Jag måste och jag vill verkligen.
Det är formen i darten jag talar om. Hela denna säsong har gått åt helvete. Har inte presterat så som jag tidigare gjort. Tränar inte lika mycket och en del som hänt har påverkat darten.
Men nu ska jag börja träna innan skolan då jag börjar 11 de flesta dagarna och sen efter skolan i någon timme. Går in helhjärtat för det. Funkar inte längre. Inte kul när det går så dåligt.
Finns inga genvägar, bara träning som gäller!

Ajuste, Sonny har langat ny blogg.  thehustler.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lycka till får jag väl säga då ;)

2008-04-04 @ 18:16:36
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Linda

G R A T T I S ! !
Du har blivit med valp!!!
Kul va!
Nu ska vi jobba i massor du och jag *ler*
Tacos blev pappa igår 4/4
till 9 valpar
3 hanar och 6 tikar
och alla mår bra.
Kram från oss!! och en stolt pappa Tacos!!

2008-04-04 @ 23:49:07
URL: http://www.trixochtacos.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback