Besvikelse

- tOBBE - You must Face your fear säger:
Tur att jag inte var där. Skulle mördat någon. Eller så skulle jag bara gått ifrån allt

- tOBBE - You must Face your fear säger:
Gått ifrån allt = Gå hem från Råsunda. Samla mina tankar, ringa mina vänner för att få höra tröstande ord.

- tOBBE - You must Face your fear säger:
Jag skulle gått i depression

- tOBBE - You must Face your fear säger:
Jag skulle köpa mig mängder med morfin. Leva drömliv. Fram tills det att jag blir vräkt, skuldsatt och jagad av knarkmaffian tack vare skulder. Skulle slutat med att jag skulle blivit hängd för allmän beskådan.

- tOBBE - You must Face your fear säger:
Tur jag inte gick på matchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback