Veckan..

Har inte skrivit på hela veckan nu. Lite tafatt kanske, men kör bara! :)

I måndags och tisdags var det dart! På måndagen lirade vi mot Faster Annas i division 2.
Coach ringde mig och sa att jag skulle få kasta den matchen som uppvärmning och för att få självförtroende inför matchen på tisdagen. Nedvärdera motståndet är hon mästare på!
Men rätt hade hon i alla fall. Trots att detta bara var 2 divisioner under nivån jag lirar på så blev dom mosade. Rena slakten. Låter rätt kaxigt. Men det är helt sant!

På tisdagen gjorde vi premiären i högsta divisionen. DÄR kan dom lira dart kan jag avslöja.
Självförtroendet jag skaffade mig på måndagen försvann ju ganska omgående i denna match.
Förlust med 6-4 mot Spikkastarna, som är ett av de favortittippade lagen. Så inte helt fel!
Första matchen någonsin i högsta divisionen för min del, lite darr var det ju!

Hmm. Annars i veckan har det varit mest chill! Lite prov har jag hunnit med också. Både religion och matte D.
Matte D är jobbigare än vad det låter. Trots högsta betyg i tidigare kurser gick det käpprätt åt skogen! Eller åt helvete som Mohsen skulle sagt.
Religion är ett intressant ämne och våran lärare gör det roligt som fan! Buddhism och Hinduism avklarat.
Tror jag fick ganska bra resultat på provet. Känns bra i alla fall.

Ajuste, igår ringde coach till mig och frågade vem jag tyckte var bäst i laget på straffar. Självklart säger jag att Zirre är straffkungen i laget! Vilket han också är. Han ska få slå en straff FÖRBI Erland Hellström! Stort, måste ses.
Slår han den inte förbi Erland så är han misslyckad som fotbollsspelare.
Men man gör vad man kan! Efter strafftävlingen ska min far lira match med massa gamla lagkamratar! För IFK Tumba har bjudit in gamla Norsborg för en match som ska inviga konstgräsplanen! Ska jag också glo lite på. Farbror är med där också. Larsson-bröderna ska visa var skåpet ska stå! Haha, eller?

Nu sitter jag här och tar det lugnt. Kom nyss hem från skolan. Där sprang vi skoljoggen som gick sådär. Är väl ändå rätt nöjd. Kändes bra, men vet ej vilken tid och placering det blev för mig.
Strand klockades till 14.23 som etta! KUNGEN AV BRANDKÅRS!

Vette fan vad som händer i helgen, har du förslag så hör av dig!

Ah men tja fan!

Kommentarer
Postat av: zirath

jag ska skjuta den stenhårdt upp i x:et :D

2007-09-22 @ 10:27:11
Postat av: Tobbe

Asså, du hade bara otur!

2007-09-25 @ 09:41:02
URL: http://minime08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback