KROGEN!

Fredagen startade på riktigt med att jag, Malin, Zirre och Ralle kilade ner till TP och käkade gott och drack gott!
Dirr efter det kilade vi hem till Jim där det var lite förkrök. JÄVLAR VA LÅNGT BORT DU BOR! :o
Men men, mötte upp Victor, Jossa, Emil, Sebbe och Strand i Tumba. Väl där träffar jag även Alex som skulle hem till sin brud, tack för studentgrejerna! ;D
In till krogen där Emil inte kom in. Förkröket ska nog skippas nästa gång va? ;)
Ralle var för cool för att vara kvar tyckte vakten. Zirre ville vara lika cool så han fixade så han också fick gå ut med Ralle. Kvar var jag, Jim, Sebbe, Strand, Malin och Malins kompis Reling (Vet inte förnamnet! :o)
Det visade sig att vi var alldeles för coola för att bli utskickade. Vi stannade kvar och röjde lite på dansgolvet. Skön musik var det också! Men glömde beställa orgasmen. Fan! :o
Där inne träffade man ju lite bekanta också. Sanne, Sara, Tobbe och Frida. Och så några kompisar till dom.
Det var skooooj där inne. Men pengarna rann ju iväg rätt bra.

Mina vita jeans är stordrickare utav Lakritsshot! Det fick jag veta då! :)

TJeeeh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback