Wtf?

Känner mig lite nere nu, haha. Inte riktigt vad jag är van vid!
Kanske för att jag inte vet vad som händer med fotbollen? Kanske för något annat? Ja, jag vet då inte.

I söndags lirades sista matchen som junior med IFK Tumba, och nu vet jag inte vad som händer.
Tror jag ska stanna och ge Tumba en chans.
Åtminstone en säsong. Lär inte få lira några matcher, det är nästan spikat.
För det är ju läskigt att släppa fram juniorerna. Eller hur!?

Idag är det dart i alla fall. Bortamatch i Västerhaninge. Nära och bra. NÄSTAN! Höhö.
Närmre än hemmamatcherna i alla fall. Och det är ju positivt.
Tredje matchen nu och jag hoppas att det blir en bra match. För dom i högsta serien har visat sig vara helt sjuka!
Vi har en snittålder på runt 20 medan resten av lagen inte har en spelare under 25. Det är status!

Skolan börjar om 2 timmar. Tvättmaskinen låter utav bara helvete! Kunde liksom inte somna om, så nu sitter jag här.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback