Jesus Cries...

Startade lovetpå hårdast möjliga sett! Fredag, lördag, söndag och måndag utvecklade sig till en fyra dagar lång fest. Helt okej! Tyckte lite synd om Rocky bara. Vi bjöd på lite dricka, så kommer några av hans så kallade kompisar och FÖRSTÖR hans fylla! Vad är det för kompisar?
Det värsta med den kvällen var att jag fick hälsa på Jesus! Skogis drar in mig i ett rum i rucklet som påstods vara ett hus. Kommer i alla fall in i rummet, och där står han. Jesus! Min gamla träslöjdslärare.
Jag hade ingen aning...
Jag visste inte...
...att han var Jesus. Världen är bra liten, jag har alltså haft självaste Jesus som träslöjdslärare. Coolt!

Annars då? Ja, det var en bra fråga. Har väl bara chillat runt lite. Varit på maskerad, tror att jag var en av dom som var sämst utklädd, men värst var nog ändå Oscar, han var en FE! Sprang runt och glittrade ner alla.
Min väska är idag väldigt glittrig och fin. Han lyckades verkligen med sina uppdrag denna kväll!

Träffade väl inte så mycket nytt folk egentligen, samma vanliga. Men det är tamejfan alltid lika roligt!
Vilken klass man har asså. YEAH! Thanks guys.

Och nu är lovet slut. Mitt lov slutade med dart, och det var ingen bra dart denna helg. Jag kastade uruselt. Usch!
Men erbjudande fick jag, ska tänka genom det lite, så ska jag bestämma mig till årsskiftet ungefär, Nice!


Ciao Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback