Heldag

Förutom skolan och en sjukt intressant föreläsning med Emerich Roth som är en av de överlevande från Förintelsen, så hade jag en heldag med mamma.
Händer inte alltför ofta, men när det väl händer är det fett nice!
Min lillasyster springer runt i lägenheten och skriker mitt namn, visst fan blir man glad när den lilla krabaten sätter igång. Mysig syster jag har, men hon kan inte säga sitt eget namn, Cassandra, än.

Snart är det dags för lite julklappar också, va ska man köpa? Finns det några bra tips?
Mamma har planerat vad hon ska köpa till mig i alla fall, haha. Håltöjningsset till örat, utan att jag ens sagt det. Från Anti-tatuering till att vilja köpa det till sin son! Det är en helomvändning som heter duga. :o


Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback