Trevlig långhelg!

Först vill jag bara säga grattis till Zirath som klarade teoriprovet i lördags! HÄRLIGT! Bara uppkörningen kvar nu :)

Långhelgen började med att jag spelade fotbollsmatch mot Vendelsös tredjelag. INGEN höjdare det där. Dåligt spelad match mot ett dåligt motstånd. Men vi vann ändå med 2-1. GJ!!
Lite senare drog jag ner till Zirath dit Malin och Elli redan kommit. Ralle kom lite senare också.
Började med att jag och Elli spelade lite innebandy med fel vinkel. Gick ju som det gick.
Sen var det dags för grillning. Gasolen tog slut och så var det med det. Malin och Zirath rörde sig uppåt mot köket där dom stekte köttet så det var dugligt för att äta!
MEN man kan ju äta det nästan rått också. Eller hur Ralle? HAHA. Valborg, minnen det där :)
När vi hade käkat var det självklart dags för lite spel och vad passar inte bättre än lite singstar?
Malin är helt grym på det där spelet. Hujedamig! Jag också. I alla fall när det gäller Rap! HAHAHA! It's Tricky! RÖÖÖÖJ! :)
Sjungandet tog innan midnatt någon gång. DÅ var det äntligen dags för lite film.
Det blev som utlovat Titanic. Skulle kanske fått en klump i halsen om inte Zirath skulle skämtat bort det hela. :)
Jag och Ralle höll vad JAG lovat och var tysta under filmen. Sjukt bra film det där egentligen.
Malin och jobbarpojken Zirath gick och la sig direkt efter filmen. Aj då. Kvar var jag, Elli och Ralle.
Det var jävligt svårt att komma på vad man skulle göra. Slutade med att vi gick till statoil och köpte något gott att äta. MUMS!
På morgonkvisten var alla trötta och glada! Malin var lite utvilad. Om man jämför med oss andra. Men jävlar va trött hon var! :o
Ralles mamma är ingen höjdare på ordlekar märkte vi också. TVÅ gånger kom hon fram till tävlingen. Coolt. :)

I fredags var det BARA chill. HELA dagen. Lite käk nere på nya thai-restaurangen Ohm Food. Sjukt gott det där. Men inte starkt någonstans, måste ju klaga lite också.
Tröttmössa som man är efter att ha varit vaken runt 40 timmar så somnade man någon minut efter att man skickat iväg sista SMSet till Elli. :o
Går snabbt ibland!

Och så i lördags! IGÅR! Vi drog iväg till Sätra och kollade lite på fotboll. Var ju ingen höjdare direkt! Men vad gör man inte. Med Vi så menar jag Elli, Ralle, Zirath och jag. Vi mötte upp Ellis klasskamrat Sandra i Sätra. Hon är målvakt i Malins lag, men hon spelade inte då.
Efter matchen drog alla hem till var och sig. Zirath rörde sig utåt på fest på kvällen. Medan jag och Ralle drog oss mot Gula Villan där vi köpte 1 ½ kg godis som vi tog med oss hem till Malin.
Där spelade vi ÄNTLIGEN Pictionary. Så jävla längesen och alltid lika roligt! Malin är sjukt grym på det spelet också. Grym på allt den där :)
Jag och Ralle kom fett nära Malin och Elli första omgången. Jävlar va nära det var! :)
Jag tror att Elli och jag är för bra för det där egentligen. Tänker lite för mycket kanske. Man vet aldrig! Turen måste ju vända snart! :)
Malin vann med alla hon spelade med. SHIT! Grym kanske. :)  
När klockan var runt 1 GICK jag och Ralle hem till honom. Seriöst asså. Vi är helt sjuka ibland.
"MEN SLÅ DÅ!" Sen måttade vi slag på vårat eget vis! HAHA!
Smög nerför trappen hos Malin också.
Efter ungefär en timme, en och en halv så var vi hemma hos Rasmus. Då var det dags för käk.
Sen lite sömn avslutade det hela. SMSade med Elli som inte ville sova hela vägen också! Malin sov som en stock nästan. :)

Idag har jag varit hos Ralle hela dagen. Spelat lite fotboll, kollat lite fotboll och kollat lite hockey. Sport istheshit!
Och nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag gör. Lite trött du vet :)


Jag är fett glad över en sak. Sjukt glad över att jag kan prata med dig om allt.
Då menar jag verkligen ALLT! Det ska du veta! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback