Lucia

Imorrn är det lucia! Jag ska sitta uppe halv 7 imorrn bitti och glo på tåget, gör det varje år med family.
Det jobbigaste är inte att bänka sig framför TV'n med varm choklad, mackor, lite grönsaker, lussekatter, mjölk, pepparkakor och massa annat gott. Det jobbiga är att gå upp på morgonen. Helvete!
Men det är typ en tradition, så det ska göras.

Idag då? Va har hänt idag?
Började med idrottsprofil, försov mig med en halvtimme, sen var det svenska där jag kom försent med en halvtimme som vanligt efter profilen. Men va ska ja göra? HUR kan dom vara så dumma att sätta en lektion 10 minuter efter idrottsprofilen som håller på från 8 till 10? Idioter :o
Men iaf... Efter det blev det prov i Teknisk psykologi! Det är så nära döden man kan komma typ. Tro mig!

Snart är det dags för träning, sen ska jag nog slagga för att orka med en skön morgondag!

Morgondagen innefattar;

Lucia på TV
Luciafirande i skolan
Luciaturnering i skolan

Kan det bli bättre? Svar: Ja



Shuuues


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback