Julavslutning

Kom precis hem ifrån julavslutningen som faktiskt var helt okej för en gångs skull.
Det var en tjej som var tokbra på att sjunga och ett band som gjorde två riktigt bra framträdanden. I övrigt var det samma mediokra uppslutning av artister på scen.

Rektorns långa tal höll sig inom 2-minutersgränsen detta år, riktigt framsteg jämfört med tidigare års 15-minuterstal.

Salam tog farväl eftersom han ska vara tjänsteledig ett tag, en man som knutit band med alla lirare som hänger i cafeterian.

Ajuste, Sonny fuskade! Som svar på detta sa han: "Jag vann." vilket var ett skönt uttalande, grattis till segern!

Kommentarer
Postat av: Sonny

JAG FUSKADE INTE ! JAG HADE OTUR !

Dessutom så vann jag :)

2007-12-21 @ 14:49:06
URL: http://sonny89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback