Jahaja

Dagen idag har jag inte gjort någonting, satt vid datorn i skolan, sen kilat hem och hjälpt min mor att handla.
Ikväll då... Kanske ska man bänka sig framför TVn och se på Idolfinalen såsom alla andra fjantar ska göra?
Jag har hittills inte sett ett program. Okej, de första programmen som lockar de flesta tittarna råkade väl jag såsom de flesta andra fastna för. Men vem vill inte se pajaser göra bort sig framför tv-kamerorna?

Marie Picasso mot nån annan tjej, vet inte vem. Vet inte om dom sjunger bra eller så. Men kanske ska glo lite på det ändå. Innan dess blir det lek med lillasyster och Tacos. Skön kväll med andra ord, men den kan helt klart bli bättre. ;)


Hade allt, nu är det ingenting längre. ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback