Icecold

Åh du! Fy fan va det ska vara kallt på dagarna.
MÖRKT är det också. Äsch, nu ska man inte klaga så mycket.
Kyla är bra, för då kommer det ofta snö. Bara det att nu REGNAR det. ;S
Kommer snön blir jag fett glad. FÖR DÅ KAN MAN ÅKA SKIDOR! :D

Nej, men snart ska jag kila ner till Tuna för att klippa mig hemma hos Sanne, som är helgrym på saxar.

Kommer kanske upp en bild med frisyren som hon skapat på mitt "platta huvve". (Björn Gustavsson, parlamentet, för er som inte kopplar.)

Såhär ser det ut på ett ungefär:


image5



Pusshej såhär i denna kalla decembereftermiddag!

Kommentarer
Postat av: J

har du många läsare? haha ;)

2007-12-03 @ 22:27:57
Postat av: Tobbe

Inte nånstans :D Wohoo

2007-12-03 @ 23:00:13
URL: http://minime08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback