Chilldag

Idag har det varit chill, chill, chill och åter chill.
Ända fram tills det att lillasyster kom hem, hon kan det där lilla extra som får hela huset att hoppa av glädje, hon är cool hon.
Vet inte riktigt vad hon ska få i julklapp, vad kan man köpa till sin syster som är ett och ett halvt år gammal? Tips, någon?

Nu sitter jag här hemma hos mamma. Alla ligger och sover till mammas underbara snarkningar, vackert mamma!
Funderar på att spela in lätet och spela upp det för henne imorgon, medan jag lånar digitalkameran och spelar in hennes reaktion under frukosten. Nå?

Kommentarer
Postat av: Navve

De där med julklappar till små ungar är klurigt
har själv en brorsdotter på två år jag inte har en aning om vad jag ska köpa till :)
hoppas du hittar nåt fint!

2007-12-19 @ 21:17:42
URL: http://hrkl.blogg.se
Postat av: Sonny

HAHA ! :D

2007-12-21 @ 15:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback