Aj då

Kass uppdatering sen  julafton, beklagar! Ni lär nog inte varit inne på datorn så mycket :)

Jaja, vad har hänt då? Njae, inte så mycket. Var hos Sonny igår med Micke, Ralle, Zirath, Elli och lite senare trillade Steve in också. Vi sjöng lite singstar och spelade lite Virtua Tennis som jag för övrigt pippade i. Kungen av Virtua!

Julafton, fy fan va skönt att det är över. Det var inte sådär jätteroligt att fira julafton, när jag firar jul kollar vi alltid på Kalle med HELA samlingen av folk och sen är det julklappsöppning.
Nu blev det istället så att jag, min bror och pappa kollade på Kalle medan resten kilade fram och tillbaka mellan balkongen och köket för att röka, ingen känsla på det.
På juldagen blev det ett litet firande med mamma, Ronnie och hans bror. Ingen julmat blev det då, segt som fan. Men vad gjorde det, kilade ner till Colozzeum på kvällskvisten. Träffade massor av roligt folk. Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Sonny

SingStar is the shit ! :D

Virtua Tennis är jag ju bästa på såklart, mer än så kan jag inte säga om den sakern *stolt* ;)

Kalla Zirre för hittarn, hittade kontrollen som varit borta typ hur länge som helst :S BRA JOBBAT ! :D kul att ni kom

2008-01-01 @ 23:53:21
URL: http://sonny89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback