Gårdagen/Dagen

Igår hade Josefine sin 18-årsfest! GRATTIS! :D
Trodde det skulle vara fett med folk och värsta röjet! Men icke sa nicke. Det var rätt lamt med folk, men dom som var där var rätt sköna!
Kom dit direkt efter jobbet. Träffade Palli på tåget och fick med henne på festen också. Zirre kom till Tumba och hämtade oss! SJYSST MAN! :D

Jag slafade över där i soffan. Sjysst Victor!
Vaknade upp idag med en lite risig kista, så drog i mig ett glas Juice och sen rörde jag mig hemåt. Det gick fett bra asså. Snackade lite med Sonny som det inte gick bra för på provet! :o Men men, KÖR BARA!

Sen har jag väl bara chillat lite sådär. Käkade frukost på Den Gyllene Måsen som Ronnie kallar det. Med Zirre.
Träffade på Sara och Jocke där också.

Drog hem, packade lite och drog iväg på träning :D

Det var lite jobbigt, men va ska man göra :) KÖR BARA! :D


Imorrn är det Victors tur att ha party! :)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback