Förstår inte.

Idag skickade Malin en bild till mig. Den är tagen i Dalarna på min morbrors gamla landställe. Så jävla mysigt place :) Det är jag och Malin som dansar fågeldansen btw! :)

image3

Bilden fick mig att börja tänka på min moster. För landstället såldes strax efter att min moster gick bort.
Jag har aldrig förut tänkt på henne som jag gör just nu för tillfället. Jag vet inte varför heller.
Eller aldrig ska jag ju inte säga. Precis när det var nytt kändes ju allt piss och skit, men det har ju varit lugnt massor utav år nu.
Jobbigt är det ju i alla fall. Finns inga tvivel om det. Det var ett antal år sedan hon gick bort.
Och jag har inte besökt hennes grav på massor av år. Så jag känner att det är dags att ta steget nu.
Det kommer inte vara lätt, men det måste göras. Det är hon värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback