Ett år kvar

Sista året är påbörjat. Hade första dagen med RIKTIGA lektioner idag.
Haha, har fått en ny lärare och han är fett skön. Han skämtar hela tiden om ingenting.
"Jag är ju historialärare också som ni vet. Snackar lite om Vasa och dom där grabbarna. Men i själva verket har jag ingenting gemensamt med Vasa. Förutom Vasaknäcke!"
Jo, men det var ju fett kul! Bra Nader.

Hade religion och samhällskunskap för första gången idag. Det var helt okej. Verkar inte bli så tungt i år som jag trodde. Blir helt chill. Som vanligt. Bara första året som dödade mig.

Men tiderna då:
Måndag: 09.00 - 14.00
Tisdag: 11.00 - 14.00
Onsdag: 08.00 - 15.40  <--- DÖDENS DAG! (Eller nåt. Hihi)
Torsdag: 08.00 - 14.50
Fredag: 10.20 - 15.30

Ingen idrott heller. Bara idrottsprofilen kvar! Den äger iofs :)


Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback